Retailerul francez Carrefour a transmis, în contextul informațiilor apărute privind vânzarea operațiunilor sale din România, că a desfășurat „o analiză a portofoliului de activități, a tuturor verticalelor de business și modelelor organizaționale”.
Potrivit companiei, planul strategic rămâne neschimbat și vizează extinderea rețelei și consolidarea parteneriatelor locale.
„Grupul continuă implementarea planului strategic în România, care vizează deschiderea a peste 30 de magazine noi în 2025, dezvoltarea segmentului de comerț online și consolidarea parteneriatelor locale cu producătorii români, având deja o rețea puternică de 1.500 de parteneri locali. De altfel, la nivelul întregii rețele de furnizori, 93% sunt companii românești, sprijinind economia locală”, se arată în comunicatul Carrefour, citat de 4money.ro.
Retailerul nu a negat explicit informațiile referitoare la posibila vânzare a operațiunilor din România, însă a subliniat că planurile de investiții și expansiune continuă conform strategiei anunțate.
Articolul Mesajul Carrefour după zvonurile privind retragerea din România: „Ne continuăm planul strategic” apare prima dată în Jurnal de Ilfov.






Comments are closed for this post.